مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف پایان سال (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

CNC دریل





 

 CNCدریل

با به روز رسانی ساختمان ها از نظر ارتفاع، استحکام و … نگاه تخصصی تریبه صنعت ساخت و ساز مخصوصا صنعت سازه های فلزی بیش از گذشته شده و برای بالا بردن امنیت و ضریب ایمنی استفاده از پیچ و مهره جهت اتصال سازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. گروه فنی مهندسی پیشگام اتوماسیون با علم به فرآیند تولید سازه و با راه اندازی و اورهال CNC های تک و سه محور دریل در کارخانجات بزرگ سازه، توان اجرا و راه اندازی سیستم کنترل و بخش الکتریکال اینگونه ماشین ها (از جمله CNC دریل) را دارد.

پیشگام اتوماسیون با راه اندازی نمونه های مختلفی از این تیپ ماشین آلات از جمله: اورهال CNC های تک محور کره ای، راه اندازی CNC تک اسپیندله (اصطلاحاً تک محور) با دو محور سروو به اضافه محور سوم هیدرولیکی و همینطور CNC تک اسپیندله تمام سروو و تعمیر و اورهال CNC سه اسپیندله (اصطلاحا سه محور) آماده خدمات فنی و ارائه سیستم کنترلر بروز برای سوراخ کاری با سرعت  بالا و بدون خطا می باشد.

مقدمه ای بر CNC دریل

CNC دریل یکی از پرکاربردترین ماشین آلات خط تولید کارخانه های سازه های فلزی می باشد. ماشینی که بوسیله آن می توان انواع عملیات سوراخ کاری را با دقت دهم میلیمتر انجام داده و آنرا با کیفیت و با کمترین خطا تکرار نمود، سیستمی کاملاً مکانیزه و خستگی ناپذیر با ضریب امنیت بسیار بالا.

ماشینهای دریلینگ در دو نوع تقسیم بندی می شوند:

  • CNC دریل تک محور
  • CNC دریل سه محور

 

CNC دریل تک محور

این دستگاه با یک اسپیندل بر محور Z قابلیت سوراخ کاری بر روی ورق های فلزی با ضخامت های ۱۰۰ سانتی متر را دارا می باشد. این ماشین در کارخانه هایی که حجم خروجی سازه به بالای ۳۰۰۰ تن میرسد کاربرد بسیار دارد، چراکه در این تیپ کارخانه ها قبل از مونتاژ، ورق ها سوراخ و سپس بر روی سازه نصب و جوش داده می شوند. در این روش هرچند از میزان دقت کمی کاسته می شود، اما میزان خروجی را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد .

CNCدریل سه محور

CNC دریل سه محور، این قابلیت را دارد که از سه جهت به طور همزمان عملیات سوراخ کاری را بر روی سازه انجام می دهد. بنابراین برای سازه های بلند ساختمانی مانند H و باکس، سوراخ کاری محل اتصال قطعات به یکدیگر با بالاترین دقت و کیفیت به انجام می رسد. تکرار پذیری و دقت این دستگاه استفاده از آن را بسیار اثر بخش کرده است. روش انجام کار به این صورت است که کل سوراخ کاری های مورد نیاز بر روی وجوه مختلف سازه در یک نرم افزارخیلی پیشرفته کشیده می شود. سپس دستگاه با استفاده از این نقشه عملیات خود را انجام می دهد.

مزایا:
  • تکرارپذیری
  • سرعت حرکت و دقت  بالای دستگاه
  • استفاده از نرم افزار کاربردی آسان
  • قابلیت کنترل دور اسپیندل و سرعت حرکت دستگاه در نرم افزار
  • قابلیت تعریف چندین نقطه صفر مختلف