مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف پایان سال (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

محاسبه سود خالص دستگاه لیزر فایبر رادوکس



در صفحه هوشمند طراحی شده شما با وارد کردن اطلاعات دستگاه خریداری شده یا دستگاه لیزر فایبر سی ان سی که قصد تهیه آن را دارید میتواند مدت زمان بازگشت سرمایه خود را حساب کنید و یک خرید دستگاه لیزر فایبر مطمئن داشته باشید.
برای اطلاع بیشتر از خدمات لیزر سی ان سی یا واتر جت میتوانید از لینکهای زیر استفاده نمایید.
کارشناسان ما همیشه با تخصص و تجربه بالا همیشه آماده پاسخگویی به شما مشتری محترم میباشند.
شرکت دانش بنیان پژواک رادین صنعت دانش با تکیه بر تجربه و علم مهندسی لیزر سی ان سی همیشه نوآوری داشته و مشتری مداری یکی از شعارهای اصلی این شرکت میباشد.
شرکت در نمایشگاه های مطرح ایران و دنیا در خصوص لیزرسی ان سی,لیزر واترجت,لیزر استیل,لیزر فولاد,لیزر آلومنیوم ,سی ان سی پلاسما و... با قدرت مطرح بوده و همیشه از ارکان پشتیبان مالی این رخدادها بوده است .

دستگاه لیزر فایبر رادوکس محصولی پر قدرت و پیشرفته ای از شرکت پژواک صنعت رادوکس است که با دادن امکان برش و حکاکی بر روی انواع متریال فلزی توانسته است قدم موثری برای تمامی کسب و کارهای صنعتی در راستای رونق بخشی بیشتر بردارد. این دستگاه که با هدایت اشعه لیزر کار خود را انجام می دهد، اکنون رقیب جدی و جایگزین قدرتمندی برای روش ماشین کاری دستی و سنتی است.

معرفی دستگاه لیزر فایبر RADOX

دستگاه لیزر فایبر یا فایبر سی ان سی RADOX با مصرف انرژی پایین مبتنی بر این هدف عرضه شده است که بتواند از یک سو عیب برش و ماشین کاری سنتی را برطرف نماید و از سوی دیگر این امکان را به صنعت گران بدهد در دنیای صنعتی امروز با یک تبلیغات موثر بهترین خدمات صنعتی را ارائه داده و یا با تولید قطعات صنعتی در راستای رونق اقتصادی کشور و کارآفرینی درست گام بردارند.
لذا آشنایی با سازوکار این دستگاه می تواند به صنعتگران کشور کمک نماید سود دستگاه لیزر سی ان سی را محاسبه نموده و جهت تغییرات اقتصادی در مشاغل خود از آن استفاده نمایند.

کاربرد fiber laser در صنایع مختلف

دستگاه لیزر فایبر با فناوری اشعه لیزر برای برش اجسام در صنایع به کار برده می شود، در همین راستا فلزات پرکاربرد صنعت یعنی ورق های آهن، مس، آلومینیوم و استیل و... با سرعت و دقت بسیار بالا توسط اشعه پرقدرت لیزر در قطر بسیار کوچک برش و یا حکاکی می شوند.
اگر به قطعاتی که در صنایع مختلف مصرف میشود، دقت نمایید می بینید متریال های نام برده چگونه تمام عرصه ها را به خود اختصاص داده اند. به صورتی که دستگاه لیزر فایبر در ساخت قطعات صنایع خودروسازی، ابزار آلات پزشكي، مصنوعات طلا و جواهر سازي، ساخت ابزار دقيق، تجهيزات مخابراتي، برد ها و لوازم الکترونيکي و الکتريکي، حکاکی بر روی اجسام تبلیغاتی و همچنین در ساخت و یا نشان گذاري سخت افزار ها کاربرد دارد. بدین ترتیب به افزایش مشتریان و رشد و توسعه کسب و کارها کمک فراوانی می نماید.
تمامی کسانی که علاقه مند به فعالیت در صنعت می باشند و یا از روش های سنتی مکانیکی جهت برش اجسام و قطعات استفاده می کنند مهمترین معیاری که جهت انتخاب دستگاه لیزر فایبر در نظر میگیرند برگشت سرمایه لیزر فایبر می باشد. آنان می خواهند بدانند این دستگاه با چه مکانیسمی به افزایش درآمد آنها کمک می نماید. در همین راستا بررسی ویژگی های دستگاه می تواند مفید واقع گردد.



محاسبه سود دستگاه لیزر فایبر

برگشت سرمایه لیزر فایبر مدیون توان بالا و سرعت زیاد و کیفیت عالی قطعات تولید شده با این سیستم می باشد، به طوری که متریال با دقت 0.01 درصد از ضخامت 0.2 تا 20 میلیمتر با تولید پلیسه کم و عدم وجود لبه‌ های اضافی به راحتی برش داده می شوند.
همچنین به علت تابش مداوم و یکنواخت لیزر از ابتدای برش تا پایان کار دقت کار نیز افزایش می یابد تا دقت کار بالا و کیفیت کار همیشه عالی باشد. لازم به ذکر می باشد به علت شعاع کوچک برش در قطعات تولید شده با دستگاه لیزر فایبر، تاب نیز دیده نمی شود.
در سوی دیگر ماجرا که سبب کاهش بهای تمام شده لیزر فایبر سی ان سی است سرعت بالای کار در کنار دقت است؛ دستگاه توان بالایی دارد و با توجه به اینکه هدف شما کار بر روی چه متریالی با چه ضخامتی می باشد و چه قطعاتی قرار است تولید شوند، در توانها و ابعاد متفاوتی عرضه می شود.
در همین راستا میتوانید با کمک سایت شرکت پژواک صنعت رادوکس مدت زمان برگشت سرمایه خود را محاسبه نموده و تصمیم گیری نماید. کافی است قیمت دستگاه، میزان سفارشی که بر اساس توانایی دستگاه روزانه می خواهید قبول نمایید، ضخامت متریال بر اساس قطعه ای که تولید خواهید کرد و سرعتی که آموزش خواهید دید تنظیم نمایید، وارد نموده و به طور متوسط سود خود را به دست آورید.
لازم به ذکر است که دستگاه های تولید شده بهترین انتخاب برای برش لیزر استیل میباشد

نمایشگاه نفت و گاز 1399
نمایشگاه صنعت 1399