مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف پایان سال (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

مزایای CNC و دلایل استفاده از آن





CNC مخفف Computer Numerical Control است.

این بدان معناست که ابزارهای ماشینی ، در این حالت واترجت های ما توسط یک کامپیوتر برنامه ریزی شده از طریق ورودی عددی کنترل می شوند. اینها هیچ رایانه معمولی نیستند ، آنها دارای یک نرم افزار بی نظیر و یک کنسول کنترل هستند که آنها را برای روند مهم و مهم می کند.

 

چگونه کار می کند؟

برنامه رایانه ای برای واترجت های ما سفارشی سازی شده و سپس با زبان مخصوص ماشینکاری CNC ، معروف به G-code برنامه ریزی می شود. این کد کلیه ویژگیهای فرآیند مانند سرعت خوراک ، هماهنگی ، مکان ، سرعت ، موقعیت و سرعت را کنترل می کند ، بنابراین نتیجه دقیقی با تحمل تا 005 تولید می کند. "

در اینجا مراحلی را برای بهتر شدن محصول شما برداشته شده است:

ترسیم تکنیکی سه بعدی توسط نرم افزار رایانه ایجاد می شود، معروف به اتوماسیون طراحی مکانیکی (MDA) یا تهیه پیش نویس به کمک رایانه (CAD).

ما پارامترهای اصلی برش شما مانند نوع مواد ، ضخامت و لبه مورد نظر را وارد می کنیم.

هنگامی که برنامه با داده ها و اطلاعات صحیح بارگیری شود ، این برنامه تأیید می شود که از سرعت ، جبران خاموش و سایر پارامترهای مناسب اطمینان حاصل کند که بخشی از نظر هندسی صحیح است.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، روند کار در حال حرکت است و دستگاه بقیه کارها را انجام می دهد تا محصول دقیقی را ایجاد کند.

 

چه نوع Water jets CNC وجود دارد؟

بیایید به دو نوع اصلی واترجتهای مورد استفاده در صنعت CNC نگاهی بیندازیم: خالص و ساینده.

 

خالص:

فناوری واترجت با جت خالص شروع شد. آنها تمیزترین شکل آب جوش هستند ، زیرا آنها فقط از جریان بسیار پر فشار آب برای برش مواد استفاده می کنند. فرآیند برش خالص واترجت نوعی سرماخوردگی است ، بدین معنی که هیچ خطری از عیب ناشی از گرما روی مواد وجود ندارد. برش خالص برای برش بیشتر انواع مواد غیر فلزی مانند لاستیک ، پلاستیک ، کف و بسیاری از مواد دیگر ایده آل است.

ساینده:

آب جوشهای ساینده از یک جریان آب بسیار تحت فشار و همچنین ذرات ساینده برای برش مواد استفاده می کنند. آب جوشهای ساینده می توانند تقریباً هر ماده از جمله سرامیک ، کامپوزیت ، شیشه ، سنگ ، پلاستیک ضخیم و فلزات را برش دهند. افزودن مواد ساینده به فرآیند واترجت باعث افزایش دقت و سرعت می شود.

 

مزایای CNC چیست؟

علاوه بر مزایای بسیاری که برش جوش مانند آب ، مانند دوستی با محیط زیست و عرض کوچک برش کرپ ارائه می دهد ، بسیاری از مزایای استفاده از CNC در واترجت های ما وجود دارد. بیایید به مزایای بسیاری از برش واترجت افزایش یافته توسط CNC در مقایسه با ماشین دستی نگاهی بیندازیم.

 

بدون خطای انسانی:

ما همیشه می توانیم به رایانه ها اعتماد کنیم ، زیرا برنامه ریزی شده است که دقیقاً کاری را که از آنها خواسته شده است ، انجام دهند. با استفاده از رایانه مبتنی بر داده ها ، تنها اتاق برای خطا در فرآیند ، نقص دستگاه یا خطای ورود داده است.

دقیق تر:

این فرآیند به دلیل کدگذاری دقیق ، دقیق تر از ماشینکاری دستی است.

بهره وری در تکرار:

روند برش را می توان دقیقاً به همان شکل تکرار کرد و بارها و بارها ،با ایجاد نسخه های کوکی برش به دستور. این می تواند برای تولید فله مفید باشد.

شکل های پیچیده:

این فرآیند می تواند اشکال پیچیده سه بعدی ایجاد کند که برای ماشینکاری دستی تقریبا غیرممکن است.

 

کارشناسان برش از CNC Waterjets و روتر استفاده می کنند

ما کاملاً متعهد هستیم که بهترین کارهایی را که می توانیم به مشتریان ارائه دهیم ، به همین دلیل از ماشین آلات CNC استفاده می کنیم. با توجه به مزایای مختلف از دقت بیشتر ، اشتباه کمتر و امکان برش کپی ، تصمیم گیری آسان برای استفاده در انتخاب ماشین آلات CNC بود.