مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف پایان سال (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

راه اندازی کسب و کار با دستگاه برش CNC





چگونه مغازه ماشینکاری CNC خود را رشد دهید؟


مشارکت ها را توسعه دهید    

برای بسیاری از صاحبان ماشین‌آلات نوپا، روزهای اولیه می‌تواند زمان نامشخصی باشد که در آن نگرانی‌های متعددی مانند حجم انتظارات، فهرست مشتریان یا حتی برنمکه ریزی ها هنوز برطرف نشده است. در این شرایط، دوستی ها و ارتباطات تجاری موجود می توانند دارایی های ارزشمندی باشند. این که آیا دوستانی که مشتریان را به سمت شما هدایت می کنند، وارد شراکت می شوند یا صرفاً در مورد شیوه های تجاری مشاوره ارائه می دهند، تکیه بر ارتباطات فعلی شما می تواند به شما یک قدم مفید بدهد. بسیاری نیز شبکه خود را از طریق رویدادهای صنعتی و وبینارها ایجاد می کنند.

بخش خود را از بازار هدف قرار دهید

به طور کلی، تمرکز بر روی انواع خاصی از خریداران که محصولات شما را با بهترین نرخ حجم خریداری می کنند، تمرین خوبی است. برای مثال، اگر مغازه شما در تولید شفت دنده با قطر کمتر از پنج اینچ تخصص دارد، سعی کنید با شرکت‌هایی که این محصول را با نرخی مناسب برای چرخه تولید و گردش مالی شما خریداری می‌کنند، ارتباط برقرار کنید. هدف قراردادن بازار به شما کمک می کند تا از تخصص خود بهترین استفاده را ببرید، مانند قطعات تعویضی. برخی از شرکت های CNC این را به عنوان یک مدل بسیار موفق برای بازاری محدود می دانند. همانطور که شرکت خود را توسعه می دهید، می توانید به بازارهای دیگر تنوع دهید. یکی دیگر از روش‌های بازاریابی، استفاده از فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت، ویدئوها و شبکه‌های اجتماعی است که می‌تواند به بهبود دید آنلاین فروشگاه شما و دسترسی به خریداران بیشتر کمک کند. ویدیوهایی را که از فروشگاه خود بازدید می کنند به اشتراک بگذارید می توانید ویدیویی را که توماس به صورت رایگان با یک برنامه تبلیغاتی ایجاد کرده است داشته باشید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید تا به عملکرد شما نگاه کنند.

تنوع بر اساس تقاضا  

در حالی که گاهی اوقات ایده بدی است که در زمانی که تازه شروع به کار می کنید، کاری خارج از توانایی های فروشگاه خود را انتخاب کنید، پروژه های جدیدی که در دسترس به نظر می رسند و نتیجه مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند، می توانند راه مفیدی برای تنوع بخشیدن به فعالیت های شما باشند. برای مثال، اگر یک مغازه تراشکاری آموزش و بودجه لازم را برای انجام یک قرارداد سودآور آسیاب یا ساخت پلاستیک داشته باشد، آنگاه تنوع حاصل می‌تواند به رشد پایدار حتی در دوره‌هایی که یک بخش از بازار در حال نزول است کمک کند.

برای گسترش عجله نکنید  

خرید ماشین‌هایی که هنوز مقرون به صرفه نیستند یا امکانات را افزایش می‌دهند بدون کارکنان مورد نیاز برای نگهداری آن‌ها، می‌تواند رشد کسب‌ وکار را کند کرده و مانع گسترش بلند مدت شود. در بسیاری از موارد، ممکن است بهتر باشد به جای جهش های عظیم به سمت جلو، بر روی دستیابی به سودهای ثابت تمرکز کنید، زیرا حتی یک مغازه کوچک با کمتر از ده ماشین یا کارمند هنوز می تواند میانگین بهره وری ملی را برآورده کند یا از آن فراتر رود. همچنین مهم است که برنامه های رشد خود حتی برنامه های کوچک را به کل تیم خود منتقل کنید.

از فناوری ها جدید استقبال نمایید  

اگرچه نوآوری‌های فنی جدید می‌توانند از نظر آموزش اضافی و راه‌اندازی اولیه پرهزینه باشند، تجهیزاتی که اخیراً توسعه یافته‌اند ممکن است با ساده‌سازی روش‌های تولید یا فراهم کردن وسایلی برای انجام وظایفی که زمانی غیرعملی تلقی می‌شدند، تأثیر بلندمدتی مثبتی داشته باشند. فناوری جدید گاهی اوقات می تواند به یک تجارت کمک کند تا رقابتی بماند، به خصوص اگر نوآوری توجه گسترده ای به خود جلب کند.

به رقبای خود واکنش نشان دهید  

آگاهی از رقبای اصلی خود در اکثر شرایط، به ویژه در زمان نوسانات اقتصادی، یک عمل ارزشمند است. به عنوان مثال، نوسانات بازار می تواند باعث کاهش سرعت در تولید تجاری شود، در حالی که تولید نظامی را نسبتاً بدون تغییر باقی می گذارد (و بالعکس). در این حالت، رقبا از یک طرف طیف ممکن است استانداردهای عملیاتی خود را به سمت دیگر بیاورند و شرکت ها را مجبور کنند برای حفظ سهم بازار، نرخ تولید خود را تسریع یا قیمت ها را پایین بیاورند.

در فرایند بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری کنید  

یکی دیگر از روش‌های رشد، استفاده از فرایند بازاریابی دیجیتال مانند ایمیل‌ها، ویدیوها و شبکه‌های اجتماعی است که می‌تواند به بهبود دید آنلاین فروشگاه شما و دسترسی به خریداران بیشتر کمک کند. راضی نگه داشتن پایگاه مشتری کلید ایجاد کسب و کار شما است، اما اگر می خواهید مشتریان بیشتری جذب کنید، آنلاین بودن بلیط طلایی است.