مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

انواع منیوپلیترها

انواع منیوپلیترها








ویژگی ها

 

 


بازوهای مکانیکی (Manipulator) از رابط‌های صلبی تشکیل می‌شوند که به وسیلهٔ مفصل هایی که حرکت نسبی رابط‌های مجاور را ممکن می‌سازند، به یکدیگر اتصال یافته‌اند. بازوهای مکانیکی توانایی انجام عملیات از پیش برنامه‌ریزی شدهٔ متنوعی را در صنایع مختلف دارند. بازوهای مکانیکی ماهر در طی سال‌های اخیر به شکل قابل ملاحظه‌ای تکمیل یافته و پیشرفت کرده‌اند. کار کردن با آن‌ها و نیز تعمیر و نگهداری‌شان آسان‌تر شده و ارتباط متناسب و بهینه‌ای میان توان، کنترل‌پذیری و مهارت آن‌ها ایجاد گشته‌است.

کاربردهای بازوهای مکانیکی ماهر

در انتهای زنجیره رابط‌های تشکیل دهنده بازوی مکانیکی مجری نهایی وجود دارد که بر حسب کاربردی که از ربات انتظار می‌رود می‌تواند گیره یا چنگک یا ابزارهای دیگری از جمله لوازم برشکاری و جوشکاری و نظیر آن باشد. از این لحاظ بازوهای مکانیکی ماهر متنوعی وجود دارند که گونه‌های وسیعی و متفاوتی از کاربردهای صنعتی و نیز تحقیقاتی را را پوشش می‌دهند. این کاربردها شامل انجام فعالیت‌های متنوع مونتاژ، برشکاری و جوشکاری در خطوط تولید تا انجام عملیات متنوع زیرآبی – نظیر نصب در ربات های زیر آبی - مانند گرفتن و دنبال‌کردن کابل یا سیم، یا محبوس کردن اجسام یا نمونه‌های پیچیده‌ای چون برقراریِ اتصال‌های خطوط الکتریکی یا هیدرولیکی هستند.

ملاحظات طراحی و ساخت

در انتخاب بازوهای مکانیکی آن چه اهمیت دارد این است که ساده‌ترین نمونهٔ ممکن که بتواند وظیفه محوله را در زمان مطلوب انجام دهد، گزینش گردد. پیچیدگی طراحی ربات در عین افزایش قابلیت‌های عملکرد می‌تواند مشکلاتی در کنترل ، هدایت و نیز اطمینان و دقت دستگاه و نیز تعمیر و نگهداری آن ایجاد نماید. انتخاب و تکمیل مجموعه بازوهای مکانیکی ماهر امر پیچیده‌ای است و طراح ربات باید نکات فراوانی را لحاظ نماید. تعداد و انواع بازوهای مورد نیاز، محل قرارگیری، نوع کنترلر، محدودهٔ فضای عملکرد، حداکثر و حداقل نقطه دست‌رسی و نوع و ساختار کنترل بازوها توسط کاربر، از آن جملهٔ این موارد است.

 

توضیحات


نوعستونیسقفی
نحوه استقرارثابتریلی
سیستم کنترلپنوماتیکالکترونیک
سیستم انتقال حرکت بازوییسیم بکسل
وزن قابل تحمل5تا 150 کیلوگرم
فضای تحت پوششoptional(دلخواه)

 

 


>>قابلیت نصب Gripper های متنوع

>>قابلیت Unload,Load وSwitching بین حالت های مختلف

>>منیپولیتورهای صنعتی

  بهره گیری از منیپولیتورهای صنعتی در فرآیندهای تولید,به منظور سهولت,افزایش راندمان تولید,کاهش ضایعات و بهبود کیفیت قطعات و محصولات ,از اهمیت بالایی برخوردار است.بادرک این مهم,منیپولیتور در خطوط تولید تمامی کاخانجات تولید در جهان ,دارای کاربردهای بسیاری است.باتوجه به سادگی مکانیزم ,سرعت عمل بالا و راحتی کار اپراتور,میتوان بر حسب نیاز ,منیپولیتور مناسب را مورد استفاده قرار داد.سیستم بالانس خودکار منیپولیتورها به اپراتور این توانایی را میدهد که با اعمال حداقل نیروی ممکن ,جابجایی و هدایت قطعات را در پروسه های تکراری انجام دهد.این سیستم در حالت بی باری و تحت بار ,توسط رگولاتور تناسبی وجک بادی,کنترل می شود.

امروزه به علت نیاز مبرم صنعت به منیپولیتور,انواع گوناگونی از این وسایل ,بسته به فضای کاری و نوع کاربرد,به اشکال ثابت و متحرک طراحی وساخته میشود.


 


انواع منیوپلیترها

 

 

 در ساعات کاری با متخصصین شرکت بصورت تلفنی در ارتباط باشید.

 شماره تماس:2776-021(داخلی 1)