مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف پایان سال (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

راهنمای خرید دستگاه برش لیزر سی ان سی CNC





خرید دستگاه سی ان سی را باید یک سرمایه‌گذاری عظیم و مهم دانست؛ به همین خاطر است که به راهنمای خرید دستگاه CNC قطعاً نیاز خواهید داشت. انتخاب دستگاهی نامناسب نه‌تنها سرمایه بلکه زمان شما را نیز هدر میدهد.

در مقابل، انتخاب دستگاه ایده‌آل سبب میشود که هر چه سریعتر به اهداف خود دست یابید. بنابراین پیش از تصمیم‌گیری در خصوص خرید این دستگاه، پیشنهاد میکنیم که نکات مهم زیر را از دست ندهید!


راهنمای خرید دستگاه CNC ؛ اولین قدم برای تصمیم‌گیری صحیح

دستگاه CNC، ابزاری کاربردی در صنایع مختلف مانند پزشکی، حمل و نقل، الکترونیک و غیره است. اگرچه این دستگاه برای اهداف مختلفی استفاده میشود، نکاتی در رابطه با خرید آن وجود دارد که آگاهی از آنها شما را یک گام به سمت خرید مطمئنتر نزدیک خواهد کرد.

در ادامه به طور مفصل به بیان این نکات میپردازیم.


not found


عملکرد و قابلیتهای دستگاه

با شروع تحقیق برای خرید دستگاه CNC متوجه خواهید شد که هر دستگاهی برای هدف مورد نظرتان مناسب نیست. یک دستگاه CNC ایده‌آل باید براساس نیازهای شما کالیبره شده باشد تا قابلیتها و عملکرد مورد نظر شما را داشته باشد.

به همین خاطر برای خرید این دستگاه پیش از هر چیزی باید پارامترهایی مانند سرعت، دقت، ایمنی و شیوه نگهداری دستگاه را ارزیابی کنید. دقت دستگاه را با توجه به هدف خود انتخاب کنید و حتماً در این زمینه از مشاوران کمک بگیرید.

به دنبال خرید از شرکت یا گروهی باشید که نیازهای شما را به خوبی ارزیابی کرده و راه حل‌های خلاقانه‌ای برای آن در نظر بگیرند.


ارزش و کارایی دستگاه

یکی از پارامترهای مؤثر در خرید دستگاه CNC توجه به قیمت آن است. توجه داشته باشید که قیمت یک دستگاه را براساس کارایی آن بررسی کنید. تصور نکنید که قیمت بالا به معنای کیفیت بیشتر است.

راهنمای خرید دستگاه CNC به ما گوشزد میکند که قیمتهای دستگاه موجود در بازار را با یکدیگر مقایسه کرده و تنها به یک پرس‌و‌جوی ساده اکتفا نکنیم.

در کنار موضوع قیمت به خدمات نیز توجه داشته باشید. از آنجا که دستگاه CNC از حساسیتهای خاصی برخوردار است، بهتر است به دنبال کمک گرفتن از افرادی باشید که در تمام مراحل راه‌اندازی دستگاه و نظارت بر آن همراه شما باشند.


برنامه‌ریزی و چرخه زمانی

هنگامی که با نیازهای مردم سروکار داریم، زمان و برنامه‌ریزی حرف اول را میزند. به همین خاطر است که زمان‌بندی تحویل دستگاه حائز اهمیت میشود. طراحی، آزمایش و ساخت ماشین باید در کمترین زمان ممکن و با نهایت دقت انجام شود.

البته سرعت بالا در ساخت دستگاه نباید سبب شود که فاکتور کیفیت را نادیده بگیریم. براساس راهنمای خرید دستگاه CNC باید بدانید که سرعت طراحی و راه اندازی دستگاه اهمیت بالایی در پیشروی اهداف صنعتی دارد.


خرابی و شیوه نگهداری از دستگاه

از نگاه صنعت، دستگاه CNC ایده‌آل دستگاهی است که تحت شرایط سخت نیز کار کند. برای دستیابی به حداکثر بازده شما به دستگاهی نیاز دارید که نگهداری از آن ساده بوده و به ندرت دچار خرابی شود.

روغن کاری برخی از دستگاههای CNC به صورت خودکار بوده و برخی دیگر نیز روغن کاری دستی نیاز دارند. خدمات پس از فروش از دیگر نکات راهنمای خرید دستگاه CNC به حساب میآید. به طور کلی هر دستگاه به بازرسی ماهانه نیاز دارد. این موضوع احتمال خرابی دستگاه را به حداقل میرساند.


سودآوری مطلوب

نرخ بازگشت سرمایه یعنی ROI یکی از بزرگترین نگرانیهای هر فردی است که روی خرید دستگاه CNC سرمایه‌گذاری میکند. آیا با خرید دستگاه CNC در مدت زمان کوتاه هزینه پرداختی جبران میشود؟

پیش از هر چیز باید بدانید که دستگاه CNC راه‌حل مناسبی برای هر صنعتی نیست. مشاغلی وجود دارند که اصلاً نیازی به چنین دستگاههایی ندارند. با این وجود دستگاه سی ان سی با انجام کارها در مدت زمان کوتاه و دقت باورنکردنی هزینه پرداختی ما را به سرعت جبران میکند.

تطبیق دادن با نیازهای صنعت

به دنبال شرکت تولیدی باشید که دستگاههایی متناسب با نیاز شما تولید کنند. این افراد باید چالشهای پیش روی صنعت مورد نظر شما را در نظر گرفته و با مهارت و خلاقیت خود را به شما اثبات کنند.

دستگاههای CNC سفارشی مطابق با نیازهای شما تولید شده و شما را قدم به قدم به اهداف مورد نظرتان نزدیک‌تر میکنند.


not found


رادوکس؛ پیشرو در تولید دستگاههای CNC

شرکت پژواک رادین صنعت دانش با به‌کارگیری دانش افراد متخصص و تکنولوژی روز دنیا، پیشرفتهترین و دقیقترین دستگاههای سی ان سی را در اختیار شما قرار میدهد. این شرکت انواع دستگاه سی ان سی را در مدت زمانی کوتاه و قیمتی به‌صرفه در اختیار مشتریان قرار میدهد.

جالب است بدانید که شرکت رادوکس بزرگترین قطب خدمات برش CNC در ایران به حساب میآید. این شرکت عنوان بزرگترین صادرکننده دستگاه سی ان سی در ایران و حتی خاورمیانه را خود اختصاص داده است.

تولید دستگاههایی مطابق با نیاز شما و در کوتاهترین زمان ممکن از افتخارات ماست. تنوع بالای دستگاهها، آموزش رایگان به کاربران و خدمات پس از فروش از دیگر مزایای خرید دستگاه سی ان سی از شرکت رادوکس است. همراه با رادوکس گام به گام در مسیر پیشرفت قدم بردارید.