مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف نمایشگاه (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

صندوق نوآوری شکوفایی رادوکس لیزر

صندوق نوآوری شکوفایی رادوکس لیزر

بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی از گروه صنعتی رادوکس

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی روز سه‌شنبه 31 فرودین به همراه معاون برنامه‌ریزی و معاون تسهیلات و تجاری‌سازی از شرکت دانش‌بنیان پژواک رادین صنعت دانش (گروه صنعتی رادوکس) بازدید کردند و در جریان توانمندی‌های این شرکت قرار گرفتند.


بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری



لینک اصلی خبر از صندوق نوآوری و شکوفایی


گروه صنعتی رادوکس

20 سال زمان خوبی است که هر کسب‌وکار و شرکتی بتواند کیفیت تولیدات و محصولات خود را به سطح قابل قبولی برساند. یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که توانسته است طی 20 سال در زمینه ساخت دستگاه‌های سی ان سی و اتوماسیون خطوط کسب تجربه نماید، گروه صنعتی رادوکس است.

گروه صنعتی رادوکس از سال 1377 با تکیه به تخصص و تجربه کارشناسان خود، شروع به طراحی و ساخت اتوماسیون و رباتیک خطوط تولید نمود و سپس به منظور گسترده‌تر کردن فعالیت‌های خود تولید دستگاه‌های سی ان سی را در خط تولید خود گنجاند و اتوماسیون خطوط تولید خودرویی کشور (فيکسچرهاي توليد پژو405، مزدا3، سمند، سمند ليموزين، پژو206، پژو 206SD، رنو L90، پژو RD، پرايد، مزدا323، لودر، گريدر و...) را با بیشترین کیفیت اما با نازل‌ترین قیمت راه‌اندازی کرد.

تجربه‌اندوزی 20 ساله و تولید بیش از 14 نوع محصول سی ان سی مانند دستگاه برش لیزری، پلاسمایی، هواگازی، برش سرد و گرم و فرز و دریل، طی این سال‌ها گروه صنعتی رادوکس را به قطب اصلی تولید دستگاه‌های CNC در ایران و خاورمیانه تبدیل کرده است.

آن چه گروه صنعتی رادوکس را از سایر رقبا متمایز می‌کند و آن را در میان دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان سرآمد می‌کند خلاقیت و نوآوری است. رادوکس توانسته است برای اولین بار در دنیا دستگاه‌های سی ان سی تولید کند که مشابه خارجی و داخلی برای آن وجود ندارد. یکی از این دستگاه‌ها، دستگاه اسپایدر است که به نام گروه صنعتی رادوکس ثبت اختراع شده است.

دستگاه‌های برش WATERJET، UNDER WATER PLASMA، لوله‌بر سی ان سی به قطر 2 متر و سی ان سی خاموت‌زن از جمله تولیدات منحصربه‌فرد گروه صنعتی رادوکس است که برآمده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شرکت دانش‌بنیان است.

گروه صنعتی رادوکس با نوآوری و تولیدات منحصربه‌فرد همواره به عنوان حمایت‌کننده کالای ایرانی شناخته شده و به همین دلیل مورد حمایت دولت و مشتریان قرار گرفته است. این شرکت همواره کوشیده است از نیروهای جوان و کارآزموده در مجموعه خود استفاده کند و با رصد محیط، شرایط اقتصادی و بازار نیاز مشتریان خود را شناسایی کند و با استفاده از علم روز دنیا به این نیاز پاسخ گوید. رادوکس همواره سعی کرده است در تولیدات خود پیشتاز باشد و جلوتر از رقبای داخلی و خارجی خود حرکت کند.


بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری



توانایی‌های گروه صنعتی رادوکس

بیش از 50 درصد مشتریانی که این شرکت دانش‌بنیان را برای تهیه لوازم مورد نیاز خود انتخاب می‌کنند، برای بار دوم و سوم باز هم به سراغ رادوکس می‌آیند. این نشان‌دهنده کیفیت بالای محصولات و همچنین ثبات کیفیت در محصولات رادوکس است که موجب جلب اعتماد مشتریان می‌گردد. این قابلیت برای مشتریان دائمی فراهم است که از تخفیف ویژه برخوردار شوند. به‌علاوه مشتریان در صورت نارضایتی می‌توانند تا 5 سال از گارانتی محصولات استفاده کنند. رادوکس تا 15 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد که در نوع خود کم‌نظیر است. همچنین به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصول را تحویل می‌دهد.

این شرکت با تکیه بر دانش خود محصولات متنوعی تولید می‌کند که تمامی آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به کاربران دستگاه‌ها در سایر کشورها مثلا آلمان به صورت رایگان آموزش داده می‌شود.

تمامی این موارد نشان می‌دهد که آن چه موجب پیشرفت و گسترش این گروه صنعتی رادوکس شده است نه فقط تجربه و تخصص کارکنان بلکه شناخت درست نیاز مشتریان و پاسخگویی درست به آن‌ها است. گروه صنعتی رادوکس در تلاش است تا همواره جدیدترین محصولات را با بالاترین کیفیت و پایین‌ترین قمیت به مشتریان خود عرضه کند. این شرکت با گذشت زمان از استفاده از علم روز دنیا توانسته است در زمینه خدمات برش لیزر و دستگاه‌های مخصوص آن بخش بزرگی از نیازهای کشور را پاسخ دهد.

تمامی محصولات این شرکت دانش‌بنیان از استاندارد ce برخوردار هستند و تمامی قواعد و پروتکل‌های SO 14001، ISO 100004، ISO 45001 و ISO/IEC 25001 رعایت می‌شود. به‌علاوه طراحی محصولات رادوکس به شکل ساده و با داشتن برنامه‌ریزی آسان و قابل فهم برای همگان انجام می‌شود تا کمترین نیازی به یک متخصص برای کار با دستگاه نباشد. مشتریان می‌توانند به همراه کلیه محصولات خود دستور‌العمل‌های تخصصی و کتب راهنما که حاوی اطلاعات فنی است، از این شرکت تحویل بگیرند.

رادوکس همواره می‌کوشد برای تولید محصولات خود با بالاترین کیفیت، تامین‌کنندگانی انتخاب کند که فعالیت خود را در این زمینه به کار گرفته و دغدغه‌مند باشند. تامین‌کنندگان می‌کوشند که قطعات و تجهیزات مورد نیاز شرکت را با مناسب‌ترین قیمت و با بهترین کیفیت تحویل دهد. همچنین تامین‌کنندگان شرکت رادوکس از بالاترین استانداردها برخوردار هستند و در سطح جهانی پذیرفته شده‌اند.

مجموعه توانایی‌های گروه صنعتی رادوکس موجب شده است که مورد توجه و حمایت بخش‌های دولتی قرار بگیرد و رئیس و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی از این شرکت دانش‌بنیان بازدید کنند.


بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی

علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه یاسر عرب‌نیا، معاون برنامه‌ریزی، ذوالفقاری، معاون تسهیلات و تجاری‌سازی و جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت دانش‌بنیان پژواک رادین صنعت دانش (گروه صنعتی رادوکس) بازدید کردند و در جریان توانمندی‌ها و تجربیات این شرکت قرار گرفتند.

در این بازدید مسئولان شرکت رادوکس تجربیات و نوآوری‌هایی را که این شرکت در مدت زمان بیش از 20 سال کسب کرده است برای رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی شرح دادند. از جمله تجربیات گروه صنعتی رادوکس سابقه فعالیت چندین ساله در زمینه ساخت دستگاه‌های سی ان سی و اتوماسیون خطوط تولید است. سهم فروش رادوکس برای فروش دستگاه‌های برش سی این سی در ایران به بیش از 80 درصد می‌رسد، که همین توانایی شرکت را به قطب اصلی تولید دستگاه‌های سی ان سی تبدیل کرده است. رادوکس به همراه شرکت‌های OEM بزرگ‌ترین قطب خدمات برش سی ان سی در ایران هستند. تنوع محصولات و کیفیت خدمات باعث شده است که این شرکت دانش‌بنیان در بازارهای خاورمیانه حضور موفقی داشته باشد و بتواند با تولید کنندگان آمریکایی و اروپایی رقابت کند.

سایت مرکز شرکت رادوکس بیش از 60 هزار متر مربع و مجموعه سالن‌های آن بیش از 12 هزار متر مربع وسعت دارد. همان طور که اشاره شد رادوکس دارای چندین ثبت اختراع در زمینه دستگاه‌های سی ان سی است. به‌علاوه تولیدات شرکت طیف متنوعی از محصولات را شامل می‌شود. بخشی از این تولیدات شامل لیزر، واترجت، پلاسما، دریل، اسپایدر، رباتیک و اتوماسیون خطوط تولید، لوله‌بر، راسته‌بر، انواع ربات‌های صنعتی و... می‌شوند.


بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری


گروه صنعتی رادوکس یکی از قطب‌های مهم در حوزه تولید دستگاه‌های صنعتی است. خدمات برش رادوکس همواره با بالاترین کیفیت و دقت و در عین حال با نازلترین قیمت به دست مشتریان می‌رسد. سطح کیفی این شرکت قابل رقابت با برندهای جهانی است، به نحوی که تولیدات و محصولات این مجموعه به کشورهای خارجی مثل عراق، عربستان، ونزوئلا، ترکیه، سوریه، قطر و... صادر می‌شود. تلاش بی‌وقفه مهندسان و متخصصان این مجموعه موجب شده است با تولید بیش از 14 محصول طیف متنوعی از سلایق و نیازهای مشتریان را پاسخ دهد و متناسب با نیازهای روز جامعه و درخواست مشتریان قابل شخصی‌سازی باشد.


از دیگر مواردی که موجب توجه دولت و مسئولان به این گروه صنعتی شده است و در بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی مورد توجه قرار گرفت، فراهم کردن شرایط مناسب برای پرداخت هزینه از سوی گروه صنعتی رادوکس است. یکی از دغدغه‌های اصلی بخش فروش رادوکس همواره تعیین قیمت و فراهم کردن زمینه مناسب برای پرداخته هزینه بوده است. از این رو این شرکت تصمیم به راه‌اندازی یک سیستم وام‌دهی و ارائه تسهیلات با کمترین سود و بهره می‌کند. مشتریان و متقاضیان می‌توانند با داشتن جواز کسب یا پروانه بهره‌برداری یا ارائه یک سند مسکونی که ارزشی برابر با 120 درصد وام دارد، از مزایای خرید اقساطی استفاده کنند و 70 درصد از مبلغ نهایی فاکتور خرید خود را به شکل وام دریافت نمایند. زمان دریافت وام 2 تا 3 ماه است و واحد تسهیلات شرکت رادوکس تمامی مراحل اخذ وام را برعهده دارد و دارای اعتبار قانونی است.

از دیگر مواردی که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت توانایی این شرکت در تولید دستگاه‌هایی است که به صورت انحصاری در شرکت‌های آلمانی و آمریکایی تولید و به فروش می‌رسد. به‌علاوه این شرکت در زمینه صنعت نفت و گاز دستگاه‌هایی تولید کرده است که شرکت‌های خارجی به دلیل تحریم این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار نمی‌دهند. این دستگاه‌ها از نظر فناوری به‌کاررفته بسیار پیشرفته‌تر از نمونه‌های خارجی هستند.

در مقابل محصولات این شرکت تنها مختص بازارهای داخلی نیست بلکه در سطح منطقه و خاورمیانه این شرکت حضور موثر و فعال دارد. صادرات محصولات غیر از گسترده کردن بازار خود شرکت، می‌تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد.


سخن پایانی

آن چه که در بازدید رییس و معاونان صندوق نوآوری و شکوفایی از گروه صنعتی رادوکس بیش از همه مورد توجه قرار گرفت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شرکت است. رادوکس با بهره‌گیری از تجربیات بهترین کارشناسان و متخصصان و با تکیه بر سابقه خود در این صنعت توانسته است به خوبی نیاز بازار و مشتریان خود را شناسایی کند و به بهترین نحو به آن‌ها پاسخ بگوید. به عبارت دیگر آن چه موجب اقبال به این شرکت چه از سوی دولت و چه از سوی مشتریان شده است، توانایی بالای آن و تولیدات منحصربه‌فرد بوده است.