مــژده وام خرید دستگاه CNC و لیزر
مــژده 20% تخفیف نمایشگاه (طرح 10+10)
RADOX CUTTING CNC MACHINE, ROBOTIC & AUTOMATION
Fa
En
ورود

خرید دستگاه سی ان سی با وام و تسهیلات ویژه شرکت رادوکس





در این مقاله قصد داریم در رابطه با خرید دستگاه های کاربردی نظیر دستگاه لیزر، لیزر فایبر، واترجت و سی ان سی با وام و تسهیلات ویژه ای که شرکت رادوکس (RADOX) تحت شرایط منحصر به فردی، تأمین کننده اعتبار آن است صحبت کنیم. خرید دستگاه هایی نظیر سی ان سی با وام می تواند اصطلاحاً بسیار کار راه انداز بوده و در استفاده بهینه از سرمایه های آغاز کسب و کارهای مرتبط تا حدود زیادی مؤثر واقع شود.


آسودگی خاطر در خرید دستگاه های سی ان سی

زمانی که تصمیم به شروع یک کسب و کار خوب و پربازده و پرسود را می گیریم، یکی از اولین دغدغه ها نیاز به در اختیار داشتن سرمایه اولیه ای جهت تهیه اقلام و دستگاه های مورد نیاز برای اجرایی کردن کار خواهد بود. به طور مثال یکی از فعالیت های صنعتی مهم و پرکاربرد، برش قطعات با استفاده از دستگاه های سی ان سی می باشد. در بسیاری از موارد این سرمایه اولیه در دسترس نبوده و افراد برای تهیه دستگاه  سی ان سی با وام، نیاز به مراجعه به بانک و درخواست استفاده از تسهیلات و پیگیری روند طولانی دریافت وام خواهند داشت که روندی بسیار خسته کننده خواهد بود.

وقتی که صحبت از بانک و وام و پیگیری های مرتبط با آن مطرح می شود، گویا باری بسیار سنگین بر دوش افراد قرار می گیرد و این احساس صرفاً به دلیل شرایط سخت‌گیرانه بانک ها در اعطای وام و تسهیلات به افراد، ایجاد می شود. شرکت رادوکس به عنوان یکی از شرکت های ممتاز و به ویژه پیشتاز در زمینه تهیه، تأمین و ارائه انواع دستگاه های لیزر برش سی ان سی (CNC) در کشور، تدبیری اندیشیده است تا بتواند اعتبار و سرمایه اولیه جهت خرید دستگاه سی ان سی با وام را برای متقاضیان و علاقه مندان تأمین کند.


ارائه تسهیلات خرید محصولات سی ان سی توسط شرکت رادوکس

در واقع بخش فروش این شرکت با سابقه و معتبر، با در نظر گرفتن شرایطی بسیار ساده تر از شرایط سخت‌گیرانه بانک ها و مؤسسات مالی، مبلغی در حدود 70 درصد مبلغ اولیه خرید دستگاه های سی ان سی با وام را از طریق تسهیلات با شرایط منحصر به فرد برای مشتریان تدارک می بیند. مدت بازپرداخت و سود نهایی تسهیلات نیز در ابتدا با خریداران گرامی مطرح و با رضایت طرفین تعیین می گردد.


not found



از این رو چنانچه قصد خرید دستگاه سی ان سی با وام جهت راه اندازی واحد تولیدی یا صنعتی خود را دارید، پیشنهاد می کنیم این فرصت ارزشمند را غنیمت شمرده و در اسرع وقت با کارشناسان بخش فروش شرکت رادوکس تماس حاصل نمایید. قابل ذکر است که برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران این شرکت هم از طریق تماس تلفنی، هم از طریق ارسال پیام در سایت شرکت به نشانی www.radoxgroup.com و هم از طریق ارتباط حضوری در شرکت میسر خواهد بود. با مراجعه حضوری در شرکت همچنین می توانید تمامی محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و با ساختار و کیفیت عملکرد دستگاه ها و نحوه کار و ... آشنا شده و سؤالات و ابهامات خود را مطرح کرده و اطلاعات لازم و مکفی را در زمینه خرید محصولات سی ان سی با وام به طور کامل کسب نمایید.


دستگاه برش CNC اقساطی با وام و تسهیلات

خرید دستگاه برش CNC اقساطی با وام و تسهیلات می تواند عامل مهمی در به کارگیری سرمایه اولیه یا سرمایه در اختیار واحدهای تولیدی در امور مهم تر و ضروری تر باشد. برای توضیح بیشتر این مسئله می توانیم این‌گونه بیان کنیم که هر واحد فعال شغلی، امور مختلفی جهت پیگیری و هزینه کرد دارد. تهیه دستگاه های مورد نیاز تنها بخشی از مایحتاج واحدهای شغلی مختلف هستند.

در واقع زمانی که شما خرید دستگاه سی ان سی با وام را در برنامه واحد تولیدی خود قرار می دهید، می توانید راه را برای هزینه سرمایه های موجود در مسیرهای مهم دیگر نظیر تأمین مواد اولیه، هزینه های جاری کارگاه، تأمین دستمزد پرسنل و همچنین افزایش کارکنان و اشتغال زایی، هموارتر کنید. می بینید که استفاده از وام و تسهیلات خصوصاً با شرایط مناسب و منصفانه، چقدر می تواند در پیشبرد اهداف و توسعه کارگاه تأثیرگذار باشد.


not found



همانطور که گفته شد امکان خرید دستگاه سی ان سی با وام توسط شرکت رادوکس به عنوان تنها شرکتی که فروش محصولات باکیفیت و معتبر خود را از طریق اعطای تسهیلات به خریداران گرامی انجام می دهد، فراهم شده است. حال ببینیم این دستگاه سی ان سی چیست و چه ویژگی هایی دارد.


خرید دستگاه سی ان سی با وام

یکی از دستگاه هایی که مطمئناً نام آن تا به امروز به گوشتان خورده است یا نامش را در سر در برخی فروشگاه ها یا کارگاه ها دیده اید، دستگاه سی ان سی است. سی ان سی فرز ، سی ان سی تراش ، سی ان سی برش فلزات و غیر فلزات، سی ان سی برش پلاسما و ... همگی هم خانواده هایی هستند که از شیوه عمل سی ان سی یا Computer Numerical Control در بحث برش یا تراش یا حک روی مواد و عناصر مختلف، بهره گیری می کنند. به دلیل استقبال بی نظیر شرکت ها و مجموعه های صنعتی از استفاده از این دستگاه در خطوط برش و حک روی فلزات و عناصر غیر فلزی، شرکت رادوکس به فکر تدارک شرایط خریدی امن تر و مطمئن تر برای صاحبان این واحدها نموده است و شرایط خرید دستگاه سی ان سی با وام را فراهم نموده است.


کنترل دقیق فرآیند های برش و تراش با دستگاه های سی ان سی

CNC در واقع روشی است که در برخی دستگاه ها برای به نوعی هوشمند سازی فرآیند برش، تراش و ... استفاده می شود. در دستگاه های سی ان سی، فرآیند کنترل کار توسط یک کامپیوتر که تمامی مراحل کار توسط یک اپراتور در حافظه آن برنامه نویسی و ذخیره است، انجام می شود. این مراحل قابل ویرایش و تغییر بوده و می توانند طبق زمانبندی در نظر گرفته شده در سیستم توسط اپراتور، در بازه های زمانی مشخص انجام و تکرار شوند.

تهیه دستگاه سی ان سی با وام، مزایای بسیاری دارد و می توانید این دستگاه بسیار کاربردی و ارزشمند را با قیمتی منحصر به فرد و با شرایطی ویژه که تنها توسط شرکت رادوکس در ایران ارائه می شود، در خط تولید خود به کار بگیرید و بازدهی و نتایج حاصله را مشاهده کنید. دستگاه سی ان سی فرز یا تراش و ... ساختار فیزیکی مشابه با دستگاه های دستی و سنتی را دارا می باشند با این تفاوت که بخشی با عنوان بخش کنترلر به دستگاه اضافه شده است و می تواند فرامین از قبل تعیین شده را به بخش های مختلف دستگاه ارسال کرده و به نوعی کار را مکانیزه و دقیق تر نماید.


خرید واترجت سی ان سی با وام

علاوه بر خرید سی ان سی با وام، خرید واترجت با وام و تسهیلات نیز توسط شرکت رادوکس امکان پذیر است. واترجت یا دستگاه برش با آب، دستگاهی است که فرآیند برش فلزات را با استفاده از فشار آب امکان پذیر می سازد. قابل ذکر است که برش فلزات در این دستگاه صرفاً با فشار آب صورت نمی گیرد، بلکه فشار آب در ترکیب با مواد ساینده موجود در آب قابلیت سایش و برش قطعات را فراهم می کنند.


not found



دستگاه واترجت نیز از جمله دستگاه هایی است که می تواند از شیوه کنترل CNC در عملکرد خود استفاده کند. در واقع این دستگاه مجهز به بخشی تحت عنوان واحد کنترل بوده که مقدار مواد ساینده اضافه شونده به آب و فشار آب را جهت میزان برش لازم، تعیین کرده و دستور اجرا را به بخش های عملکردی واترجت صادر می کند.

خرید واترجت سی ان سی با وام می تواند ضمن تضمین کیفیت بالاتر و خروجی مطلوب تر محصولات کارگاه، موجب کاهش هزینه های یکجا و گسترده مجموعه صنعتی یا تولیدی شود. یکی از مزایای مهم در اختیار داشتن واترجت سی ان سی این است که این دستگاه قادر است هر نوع فلز با هر مقدار سختی را برش داده یا طرح و نقش های خاصی را روی آن حک کند. واترجت سی ان سی به دلیل نوع برش سرد، از ایجاد دودهای سمی که از برخی فلزات در برش های گرم تولید می شوند، جلوگیری می کند و این یکی از ویژگی های بسیار مطلوب و کاربردی این دستگاه به جای سایر دستگاه های برش است. در واقع به این طریق سلامتی محیط و نیز پرسنل در سطح بالاتری قرار می گیرد.


فروش دستگاه لیزر سی ان سی و فایبر با تسهیلات رادوکس

دستگاه لیزر سی ان سی و دستگاه لیزر فایبر با وام و تسهیلات توسط شرکت رادوکس قابل تهیه می باشد. برای خرید دستگاه لیزر با وام می توانید سند واحد مسکونی به ارزش 120 درصد مبلغ خرید و نیز جواز کسب یا پروانه بهره برداری واحد شغلی خود را به کارشناسان فروش شرکت ارائه نموده و مراحل خرید دستگاه های سی ان سی با وام را با مشورت و راهنمایی مشاوران شرکت طی نمایید. زمانی که از دستگاه های سی ان سی در زمینه برش، تراش و حک روی فلزات و سایر عناصر، استفاده می کنید، می توانید شاهد سرعت بیشتر فرآیند، خروجی دقیق تر محصول و کیفیت کار نهایی نسبت به نمونه کارهای دستگاه های برش معمولی و سنتی باشید.

خرید تمامی دستگاه های سی ان سی و محصولات شرکت شامل دستگاه های برش و تراش انواع فلزات نظیر استیل آهن آلومنیوم با وام قابل ارائه توسط شرکت رادوکس با مقرون به صرفه ترین معامله، قابل انجام است. امکان خرید محصولات سی ان سی با وام و تسهیلات با سود 9 درصد و بازپرداخت سه ساله، شرایطی بی نظیر و جذاب می باشد که پیش روی علاقه مندان قرار داده شده است.


not found



نمایشگاه نفت و گاز 1399

نمایشگاه صنعت 1399